Päivitin Ravelryyn lankojani, homma jäi kesken, sillä uuvuin urakkaan täysin --- langoista on päästävä eroon...! Olen yrittänyt epätoivoisesti saada lankavarastojani tyhjenemään. No, nyt mulla on käsissäni vajaa 500 g Novitan Hippyä, sellaista pinkkikirjavaa, josta on meinannut tulla monenmoista... nyt se on jäänyt pakkomielteenomaisesti vaivaamaan mua, siitä on saatava aikaiseksi jotain! Olen yrittänyt  paitaa ja liiviä mutta innosus lopahtaa kesken. Eniten vaivaa se että riittääköhän lanka ja sitten alan mitettiä että löytyiskö joku toinen (parempi) malli. Sitten mennään nettiin vähän surffaileen ja sieltä löytyy ihanaia malleja (joita ei tietenkään ole tehty Hippystä). Sitten iskee Plääh, ja kuitenkin mun pitäis saada tästä jotain aikaiseksi.

Ja värikin alkaa jo hiukan tympiä.

Okei, mä meen taas jatkamaan.